Videos

header ads

Kerajaan Johor Bazirkan Duit Sambut Pulang Piala AFC


Hari ini dan semalam gempar melihat sambutan besar-besaran yang dianjurkan oleh JDT dan rakyat Johor bagi meraikan kemenangan pasukan mereka dalam piala AFC..

Persoalan disini berapakah duit rakyat dibazirkan hanya untuk menyambut sebutir piala yang tidak memberi apa-apa faedah kepada rakyat untuk mereka mengatasi kos sara hidup yang tinggi setiap hari..???

Adakah sambutan besar-besaran ini oleh kerajaan Johor dan JDT hanya sekadar untuk mengalih isu 1MDB serta derma RM2.6billion yang hebat diperkatakan hari ini??

Walaupun menang sekalipun dalam mana-mana kejohanan bola sepak janganlah membazir duit rakyat sesuka hati dan guna duit kemenangan itu untuk tujuan yang berfaedah bagi rakyat jelata semua...

Ada juga faedah sekiranya kemenangan itu diadakan solat hajat dan kesyukuran dalam satu stadium untuk berdoa kesejahteraan untuk perjuang rakyat kita iaitu DS Anwar Ibrahim didalam penjara yang sakit dan dikhabarkan juga tangan kanannya hampir lumpuh...

Jangan terlampau kita bersuka ria dengan kemenangan itu sedangkan ada lagi satu insan teristimewa yang menderita didalam penjara demi berjuang untuk kita semua...Lawan Tetap Lawan...REFORMASI !!!!


Sumber : FB Asrul Samad

Post a Comment

0 Comments